Sputnik: Skulle dock tro att Joulevi helst försöker få ett kontrakt i NHL nånstans och dyker det upp skador i nått lag så kanske han drar vid November. Annars hoppas jag innerligt att vi lyckas få fram pengar, om Joulevi håller sig hel, presterar och vill stanna alltså.
Finnarna i laget får bana vägen och få grabben att trivas. Ny bastu i arenan och allt till denna säsong. Vad mer kan en Finne begära. 😎
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Annars hoppas jag innerligt att vi lyckas få fram pengar, om Joulevi håller sig hel, presterar och vill stanna alltså.
Finnarna i laget får bana vägen och få grabben att trivas.
Ny bastu i arenan och allt till denna säsong. Vad mer kan en Finne begära. 😎