Det är ju inte bara det uteblivna målskyttet för DHL-linan. Det som oroar mig mest är deras spel i egen zon. Våra motståndare måste ju älska att köra deras starkaste lina mot DHL…
Laken: Juel gör det bra. Kan väl konstatera att målvakterna är vårat minsta problem just nu. Hade gärna sett att Juel får stå även mot Linköping. Hellre att "andremålvakten" får stå några matcher i rad än slängas in här och där en match i taget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer