{7043}: Tänker att Wedda ska in där någonstans med. Mieho kan likväl brunka i 4e, till förmån att OJ för testa på något högre upp. Tycker han visar på både vilja och finess.
En fjärde med Mieho - Andersson - Boyce känns inte alls helt dum. Tyngd, kämpaglöd och snabbhet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mieho kan likväl brunka i 4e, till förmån att OJ för testa på något högre upp. Tycker han visar på både vilja och finess.
En fjärde med Mieho - Andersson - Boyce känns inte alls helt dum. Tyngd, kämpaglöd och snabbhet.