mikenomad: Har otroligt svårt att se att det skulle hända Lander. Typ alla andra: Japp. Men inte honom. Absolut ser jag att något inte riktigt klaffar, men hela hans persona är ju att göra skitjobbet, leda och kämpa. Får inte ihop att han vid 32-års ålder bara faller ur det.
Såklart min tagning, men känns som det är något annat där. Eftersom vi vet att Anton kört på förut även fast han varit skadad, håller jag inte alls det som en omöjlighet nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Såklart min tagning, men känns som det är något annat där. Eftersom vi vet att Anton kört på förut även fast han varit skadad, håller jag inte alls det som en omöjlighet nu.