{9566}: Ja, sportchefen KG har ju misslyckats totalt med lagbygget också. Flera kontrakt på backsidan dom de försöker bli av med bland annat. DIF hade sin chans förra säsongen. Nu blir de nog kvar för en tid i HA.
Lag som Brynäs och Löven ligger i förarsätet att gå upp.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
DIF hade sin chans förra säsongen.
Nu blir de nog kvar för en tid i HA.
Lag som Brynäs och Löven ligger i förarsätet att gå upp.