Jag gör ett antagande ifrån presskonferensen och intervju att lag och ledning inte är nöjda med spelet till trots. Det gläder mig isåfall att ingen är nöjd trots "övertaget i spelet" och alla andra jävla floskler som kan tänkas spottas ut efter inledningen på säsongen.
Antingen möter man sin överman eller så vinner man matchelvetet punkt slut
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...