Sputnik: Nej det skulle jag inte säga. Även om den typen av statistik innehåller rätt många parametrar som jag inte har koll på. Men offensivt verkar vi ligga kring 8 plats, defensivt i botten. PDO är högt men även Malmö har högt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nej det skulle jag inte säga. Även om den typen av statistik innehåller rätt många parametrar som jag inte har koll på. Men offensivt verkar vi ligga kring 8 plats, defensivt i botten. PDO är högt men även Malmö har högt.