+ 12
Inlägg: 2578804
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Synpunkter på "Stjärnklyvningen"enligt ST? Dahlén med Hanzl och Pääjärvi. Pettersson med Lander och Mieho. Hållander med Lundin och Hartmann.
+ 6
När vi växte upp höll alla här nere i Småland antingen på Brynäs eller Leksand. Och då menar jag verkligen ALLA.
Alla utom han och jag.
Det var faktiskt lite coolt, fast jag var såklart hästlängder coolare än honom.