+ 7
Inlägg: 2578830
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nucky: Exakt, precis så var det. Kvällsfika var inget nyttighetstjafs, det var typ saft och bulle. Men var vi tjocka? Näpp. Hade vi genomgående usel tandhygien? Näpp. Är detta betydligt sämre nu? Oja
+ 9
1-2 timmar senare var det jordgubbar, glass och grädde😆😍
Fan vad man saknar den generationen ändå. Hårda jävlar som åt och jobbade som kungar❤️