+ 7
Inlägg: 2578978
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
The great one: eller så får Pettersson gå som center i andra och Lander tar tredje. Med dagens form vore de att föredra
+ 1
Tanken är nog att köra följande formationer när Wedda är åter:
1:a Dahlén-Hanzl-Pääjärvi
2:a. Petterson-Lander-Wedin
3:e Hartman-Lundin-Hållander
Fördelen då är att vi slipper ändra 3:e igen.
Vi går för topp 4 i tabellen om dom där kedjorna blir lyckade.