1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2579228

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Det är bra att dom stuvar om i PP också. Tycker inte det sett ut som vi haft någon spelidé med den tidigare förstafemman. Dahlén till vänster som ska styra spelet med Lander på andra sidan som avslutare? Hartmann som bumperspelare med klubbfattning åt fel hål för att skjuta direktskott? Hela PP:et blev typ passa Dahlén och låt han skjuta dragskott/slagskott med dålig vinkel.

Hoppas Dahlén spelar i höger tekningscirkel igen nu då det är där han är som bäst. Då kan han passa, skjuta direktskott eller ta sig in mot mitten för ett dragskott, vilket gör det mycket svårare för motståndarna att försvara.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
John Cena: ja Dahlén ska definitivt stå i höger cirkel vid PP

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer