Olli Hahl: det är relativt jämnt! Men dom är tunga örebro och trycker ner oss och får långa anfall! Man är lite orolig inför andra, när det är långt till båset!
Olli Hahl: Det är en jämn batalj. 2 boxplay för Timrå, varav en riktigt billig, men vi redde ut dom rätt bra. Spelar vi så här fortsatt under matchen så finns det goda chanser på poäng! Försiktigt optimistisk. Det K A N gå. 🙏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...