FH - avdammad: Tycker det varit lite våran styrka än så länge. Förutom "förstakedjan" så har vi ju ändå haft 3 andra kedjor som spelmässigt kuggat bra. Vilket gjort att vi känns som en lagmaskin på ett annat sätt än så länge.
Nu när Lander verkar kugga igång ändå att vi har fått 4 bra kedjor helt plötsligt. Därav stänger vi ner Örebro helt än så länge. Dessa 2 perioder har gett mersmak!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...