Cobbel: Nej där håller jag med, vad gäller min "kritik" på Hållander så hade jag väl bara förväntat mig att han skulle vara som en bulldozer och ta sig på mål oftare ge om att ta sig på insidan mer. Inte att han skall spruta in massa poäng. Jag tror fortfarande dock att han kommer vara hyperfarlig om vi tar oss till slutspel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tror fortfarande dock att han kommer vara hyperfarlig om vi tar oss till slutspel.