1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2580838

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Dahlén har alltid varit en sopa defensivt.

Han har haft dippar där det inte riktigt lossnat poängmässigt heller det är ingen katastrof.
Han kommer göra poäng!
Men han brukar vara bättre på forechecking gnistan är rätt svag nu.

Landers gnista har haft svårt att synas genom nya matchtröjorna med.

Det kommer dock.

Det finns så mycket i laget offensivt så det kommer!

Det är det här att trumma på och vinna kamperna konsekvent i 60 min som hackar allvarligast.

Jag antar att avsaknaden av Didde, Erixon och Elmeri med utropstecken före de två första är en faktor som kanske är större än jag vill erkänna. Bredden i försvaret ger sannolikt offensiven mer råg i ryggen.

Förlusterna svider som fan! Provocerar!
Det är orättvist!
Jävla hockey! Så mycket psykologi!

Men i grunden har jag faktiskt ingen djup oro över det här laget! Det kommer fan gå bra när det blir vardag och lunk av det här!

Svarskommentarer


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.