{5647}: Lyssna på Fimpen och Olausson? Varför inte lyssna på folk som har 10x bättre spelsinne än de två personer du väljer att referera till?
Men du är väl känd för att alltid hata på domarn så varför inte fortsätta? Ditt hat mot Timrå lyser igenom ännu mer, Kryp nu tillbaka till det lilla hål du kom ifrån.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men du är väl känd för att alltid hata på domarn så varför inte fortsätta? Ditt hat mot Timrå lyser igenom ännu mer, Kryp nu tillbaka till det lilla hål du kom ifrån.