1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2587186

Sv: Apropå nånting...
{9037}: Tur för dem att de redan klarat kontraktet då. Iaf enligt Wennerholm häromsistens. Det är fan patetiskt hur han inte ägnar en stavelse åt det laget så fort de förlorar. Vinner de så gör han nästan en extrabilaga i ren eufori

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: väldigt mycket fokus på modo i timråboken...i modoboken är det ingen som skriver om timrå alls! Inte ett ord om timrå,komplex?

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: jag har lagt in en förfrågan att han ska bli er hejaklacksledare istället, tyvärr inte fått nåt svar än :)

Sv: Apropå nånting...
scrollade ner lite
har vi ett troll i vårat forum? 🤯

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.