1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2587376

Sv: Apropå nånting...
Bössa 68: Det är mellan varven rätt högt Timråfokus även inne i er bok så håll igen med stenarna i ditt glashus. Ser dessutom att det börjar gunga lite hos er efter två torskar. 8 poäng ner till ett Oink som vaknat till liv är en ganska tunn huvudkudde att vila på med 40 omgångar kvar. Har Modoiter som skrev till mig på fb för nån vecka sedan och skickade asgarv-smileysar för att jag tippat er i botten. "Hahaha! Vad sa du nurå??" typ.
Tja, att säsongen inte är drygt en månad lång blev mitt svar

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
HV71 hade .... Snygga tröjor i går , och har med största sannolikhet en ny coach på torsdag

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...