Zåsse klubban: Nubben återigen inte delaktig i beslutet att sparka huvudtränare. Man kan säga mycket om Nubben, men ingen kan säga att han inte är principfast.
"Jag sparkar aldrig en huvudtränare". Sedan får styrelsen göra det.
Hoppas verkligen att Nubben får ett värdigt sorti ur den soppa han själv kokat åt sig. Montén som huvudtränare måste ha varit antingen härdsmälta i huvudet eller så fanns det absolut ingen annan att få tag i. Dömt att misslyckats var det i alla fall.
Jag hoppas verkligen att Nubben lägger ner om (när?) Han får sparken och skriver en bok om sina år som sportchef. Måste finnas HUR mycket roliga berättelser som helst därifrån.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Jag sparkar aldrig en huvudtränare". Sedan får styrelsen göra det.
Hoppas verkligen att Nubben får ett värdigt sorti ur den soppa han själv kokat åt sig. Montén som huvudtränare måste ha varit antingen härdsmälta i huvudet eller så fanns det absolut ingen annan att få tag i. Dömt att misslyckats var det i alla fall.
Jag hoppas verkligen att Nubben lägger ner om (när?) Han får sparken och skriver en bok om sina år som sportchef. Måste finnas HUR mycket roliga berättelser som helst därifrån.