Jag lider med Monten och även med Nubben. Det lilla jag hört om Monten är att han var uppskattad som J18/J20 tränare. Det kanske är där han är som bäst?
Måste vara otroligt tungt att få kicken två gånger för samma typ av jobb.
Att Nubben vågade chansa, för det måste man ju ändå säga att det är, med Monten tycker jag var en onödigt stor risk med tanke på fjolårets tränarkaos i HV.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer