1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2587558

Sv: Apropå nånting...
När tråden är någorlunda lugn slänger jag in en helt annan fråga:
Är det någon som har eller vet var introt finns till avsnittet som Timråpodden (alltså den numera nedlagda) körde när vi gick upp 2018. Det introt där de mixade ihop Jo Blankenburgs låt Voyager med ljudklipp ifrån kvalserien mot Karlskrona gav mig gåshud och gör att jag än idag lyssnar på den låten med härliga minnen i tankarna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Perreman: Avgörandet i Karlskrona glömmer jag aldrig, tror knappt jag var lika glad när barnen föddes.
Har många oförglömliga minnen och bilder därifrån. Här är en av dom finaste, dottern och Jonte.
Uppladdat:

500x0-img5156.jpeg



Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer