+ 2
Inlägg: 2587558
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Perreman: Avgörandet i Karlskrona glömmer jag aldrig, tror knappt jag var lika glad när barnen föddes.
Har många oförglömliga minnen och bilder därifrån. Här är en av dom finaste, dottern och Jonte.
Har många oförglömliga minnen och bilder därifrån. Här är en av dom finaste, dottern och Jonte.
+ 20

Är det någon som har eller vet var introt finns till avsnittet som Timråpodden (alltså den numera nedlagda) körde när vi gick upp 2018. Det introt där de mixade ihop Jo Blankenburgs låt Voyager med ljudklipp ifrån kvalserien mot Karlskrona gav mig gåshud och gör att jag än idag lyssnar på den låten med härliga minnen i tankarna.