+ 3
Inlägg: 2587630
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Och ta in Dicken som mental coach: "Kom igen grabbar, nu övar vi på att slänga trunkar i sopcontainern! Med en positiv attityd!"
+ 4
"Det blir delat ledarskap. Freddan,Sjödin, Melin och Perra. Varför bara en som uttalad ledare? 8 ögon är mycket bättre än 2!!!!"
Det blir alldeles för fröjdig hockey! In med Sunken också. Folk ska lida när de tvingas se sitt lag mot HV.