1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 25885

Sv: ES och OS
Jimmy: Jag är överrumplad. Ändå kan jag inte hålla med dig om Zäta och hans bravader. Gretzky var också ett barn i början, eller hur?

Att Gretzky är ett spelgeni av stora mått har jag också förstått. Han har gjort allt det där ingen mäktar med+ moms!

Men vi måste väl få se en ny Gretzky i dagens hockey? Alla andra sporter visar upp nya stjärnor. Man står inte och faller med 99:an...

Zäta har lirat SHG, med ett strålande facit. Varför då?
Zäta är född med klubba och puck, precis som Gretzky.... Detroit ska vara tacksam att det finns små städer i sverige som skördar deras framgångar. Zäta är Detroits nästa idol som bärgar miljoner, nästan miljarder till ägaren.
Heja Lindholm....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...