Sputnik: Ser repris på Oskarshamns mål. Hur kan Frölunda som en toppkandidat ha en så dålig andremålis i Dichow? Han släpper ju in ett flertal riktigt svaga mål per säsong. Där har de en akilleshäl deluxe.
Sputnik: Blev tvungen att stressa iväg fem minuter in i andra för att hämta dottern. Stod 0-0 när jag åkte, körde som en galning (men givetvis inom hastighetsbegränsningen...) Och kom hem till 2-0.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer