TD: Man är inte lika orolig direkt med Juel som back up, inget Rautio scenario. Man är bara så van att känna sig superbekväm med JJ. I skallen ser man väl JJ som solklar etta, men fan, vi må ha SHL's bästa målvaktspar om man tittar på fjolåret, kanske bara bra för målvaktssidan att Juel får bli varm ett tag och att JJ får vila.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...