Nu har jag hållit mig härifrån nåt dygn men känner att jag måste få ventilera medias sjuka fixering vid håååveee jag också. Jamenvafan är detta? Det måste ju nästan klassas som en sexuell läggning, eller snarare ett oönskat sexuellt beteende.
Ta bara presskonferensen igår, förloraren och tillika tränaren för ett av de sämsta SHL-lag jag sett på år och dar peppras av i stort sett samma fråga men med olika meningsbyggnad under 80% av tiden. Därefter får vinnaren och dessutom hemmalagsrepresentanten pliktskyldigt haspla ur sig nåt. Utan att nån mediarepresentant ens är intresserad nog att ställa en fråga.
Jag hade fan varit tyst om jag vore Andreas i det läget. Hans min under hela pk:n är iaf talande; "Vafan gör jag här?"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ta bara presskonferensen igår, förloraren och tillika tränaren för ett av de sämsta SHL-lag jag sett på år och dar peppras av i stort sett samma fråga men med olika meningsbyggnad under 80% av tiden. Därefter får vinnaren och dessutom hemmalagsrepresentanten pliktskyldigt haspla ur sig nåt. Utan att nån mediarepresentant ens är intresserad nog att ställa en fråga.
Jag hade fan varit tyst om jag vore Andreas i det läget. Hans min under hela pk:n är iaf talande; "Vafan gör jag här?"