Underbart att gå in här och läsa var fokus på klagande ligger, "sändningstid" i media. Då behöver man inte kolla slutresultat på matchen. Då vet man att det går som på räls ute på isen 🤣
Någon som har status på JJ? För övrigt helt rätt gubbar som fick lite vind i segeln igår: Hållandrt, Lander o Julle. Lyyyytinänn var ju sjuuuyykt bra också.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Då behöver man inte kolla slutresultat på matchen. Då vet man att det går som på räls ute på isen 🤣
Någon som har status på JJ?
För övrigt helt rätt gubbar som fick lite vind i segeln igår: Hållandrt, Lander o Julle.
Lyyyytinänn var ju sjuuuyykt bra också.