Olli Hahl: Alltså nu är jag ju Timråsupporter men t.om jag kan väl tycka att det är lite mycket begärt att Timråhjärtat ska ha slagit igång i trumtakt i Juolevi efter typ tio spelade matcher mitt på säsongen.
Sticker han lär det ju rimligen vara att Kapanen inte hade nog med pengar att förfoga över för att ge honom ett marknadsmässigt kontrakt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sticker han lär det ju rimligen vara att Kapanen inte hade nog med pengar att förfoga över för att ge honom ett marknadsmässigt kontrakt.