Sputnik: Ja jag håller med dig. Juel har känts lite fladdrig och osäker i tidigare matcher. Igår var han stabil o trygg. Känns väldigt bra måste jag säga.
Sen kan barkborren avgå för gott. Måste vara ett modotroll el nåt för Timråit är han inte för då håller man inte på som han gör.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen kan barkborren avgå för gott. Måste vara ett modotroll el nåt för Timråit är han inte för då håller man inte på som han gör.