cloon: HV behöver defensiv stabilitet, det kan dom få genom en hemvändare från oss: EA. Nubben slipper bränna onödigt mycket pengar och vi frigör lite slantar för Joulevi. Värmhed in som fjärdecenter, nej han är inte helt redo för det men något avkall bör vi nog göra om vi vill behålla Joulevi utan att riskera ekonomin. Bara en tanke.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nubben slipper bränna onödigt mycket pengar och vi frigör lite slantar för Joulevi. Värmhed in som fjärdecenter, nej han är inte helt redo för det men något avkall bör vi nog göra om vi vill behålla Joulevi utan att riskera ekonomin.
Bara en tanke.