1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2592129

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Fyfan vad glad man hade varit om man var BIK-supporter där.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hallå eller!
Tänkte bara peta in lite västkustnews här på forumet.
Ni får gärna sprida ordet till era vänner som gillar att resa och/eller bor i Götet med omnejd!
Torsdag 23/11 arrar vi resa till Jönköping! Pris beror på hur många vi blir men skulle väl gissa på runt tvåhundringen.
Löningslördag 25/11 så arrar vi uppladdning inför urladdningen på Scandinavium på Spoton sportbar.
55kr för en bira om man har de rätta lagsympatierna samt 10% på Spotons Hotell/Hostell (beroende på vilka bekvämlighetskrav man har) med rabattkoden TIK
Alltså: Kom till götet för jordens fest! Vi ordnar med uppladdning, match med ös och boende mot att ni kommer med era röster och välsmorda stämband.
Deal? Deal!
Ses!
Uppladdat:

500x0-hvresa.jpeg

500x0-uppladdning.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer