{9315}: Jävligt snyggt av domaren tycker jag. Precis så här det ska vara. Absolut, riktigt kassa beslut. Men så länge man pudlar och visar sig mänsklig så finns stor förståelse och acceptans.
När det ska vara skyddad verkstad, kritikfritt, locket på och abuseviftande så skapar det onödig frustration.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
När det ska vara skyddad verkstad, kritikfritt, locket på och abuseviftande så skapar det onödig frustration.