+ 37
Inlägg: 2594932
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så vi ligger alltså 9a men lek med tanken att vi vinner vår hängmatch och vi är åter tillbaka på 5e platsen... sedan har vi ju typ bara 2/3 kvar av serien att spela så det blir väl kanske mer relevant att se vilken placering vi har inför juluppehållet
+ 3
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: har svårt art förstå att TIK verkligen varit efter honom på senare år. Inget långsiktigt precis. Speciellt när han själv varit ointresserad.
+ 2
Enligt uppgifter till Expressen är parterna nu överens med varandra om en fortsättning, och mycket pekar på att Gustafsson nu avslutar sin karriär i klubben."
Puuuh - då kan man äntligen andas ut då