1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2596619

Sv: Apropå nånting...
Tallnäs: kul prick den där Juolevi. Kommer in till klubben och spelar som en kille som tjänar 50.000 kr/mån och sen ska han ha betalt 700.000 kr för att förlänga.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{10415}: kronan är svag så det blir faktiskt ca 800.000 kr..... netto...... för en rätt medelmåttig spelare.

Sv: Apropå nånting...
{10415}: Frågan är ju vad totalkostnaden varit för dom matcher han spelat? Finns det några uppgifter kring det?

Sv: Apropå nånting...
{10415}: TIK gjorde rätt som släppte iväg den där finska muppen. Dåliga vibbar läser man från däröver. Inget ni behöver.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.