Labban: Läskigt nära botten nu, faktiskt. Klart oroväckande. Framför allt med tanke på att det inte finns något konsekvent agerande över 60 minuter. Saker och ting behöver ordnas upp ganska omgående så att det inte bara handlar om att "vi måste ta betalt bättre" medan förluster radar upp sig. Defensiven över hela banan och målvaktsspelet måste upp.
Timrå har svart bälte i att hamna djupt med tre forwards gång på gång. Vad hände med Antes struktur?
Detroit gör en omvänd Timrå: skjuter fem skott till (sedan mitt förra inlägg) och gör 4-4. Kul att ett rödvitt-gäng levererar i alla fall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå har svart bälte i att hamna djupt med tre forwards gång på gång. Vad hände med Antes struktur?
Detroit gör en omvänd Timrå: skjuter fem skott till (sedan mitt förra inlägg) och gör 4-4. Kul att ett rödvitt-gäng levererar i alla fall.