Dä sämst ja sett!!! Ett skadeskjut Skellefte med 6-8 spel borta... 1 poäng hemma på två matcher!!! HV lär kross oss på torsda... Ja ä i Göteborg på lörda å drick dä rätta virket.. Ingemannslann eller Kval lut dä åt i vår.. Vi ä dä mest ineffektiva lag i hela Elitserien... Nä gravölen rinn lätt ikväll,...
JonteD: Äsch straffar är straffar kan gå hur som helst. Tar ändå med mig mycket positivt ifrån denna match. Hela attityden och det fysiska spelet var något helt annat idag
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...