PPn dom fick kukade oss inte, ZAIK hade vadå ligans sämsta PP % på bortaplan och vi (som alltid) gör deras % finare, likadant med deras målis. Vi gör inte mål.
Det är inget som Ante kan göra något åt tyvärr. Det ligger på spelarna.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är inget som Ante kan göra något åt tyvärr. Det ligger på spelarna.