Laken: Tycker nog att vi kan börja göra nån rockad med att vaska om lite bland formationerna i allafall. Wedda bör ta Pääjärvis plats i förstakedjan till att börja med, sen kan Pääjärvi gå ner till 3:e eller 4:e kedja.
Förhoppningsvis så är inte OJ borta alldeles för länge heller, hans rivighet är en trevlig krydda till laget.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Wedda bör ta Pääjärvis plats i förstakedjan till att börja med, sen kan Pääjärvi gå ner till 3:e eller 4:e kedja.
Förhoppningsvis så är inte OJ borta alldeles för länge heller, hans rivighet är en trevlig krydda till laget.