Kulltorp: Nej inte jag heller när Hanzl är på topp! Det kvarstår ändå att vi knappt har några kulor på banken och att backsidan MÅSTE spetsas till nästa säsong. Vi har inte råd att lägga samma lön som han har nu helt enkelt. Det är den krassa sanningen med den ekonomiska verklighet vi lever i, med omsättningskrav som kommer öka.
Vi har väl tyvärr nån hemvändare med hög lön för mycket också skall erkännas, tyvärr är det så att alla är forwards med..
Kan Hanzl tänkas gå ner i lön så absolut skall han vara kvar!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är den krassa sanningen med den ekonomiska verklighet vi lever i, med omsättningskrav som kommer öka.
Vi har väl tyvärr nån hemvändare med hög lön för mycket också skall erkännas, tyvärr är det så att alla är forwards med..
Kan Hanzl tänkas gå ner i lön så absolut skall han vara kvar!