Angående fwds med utgående kontrakt så är väl Andersson, Boyce, Lundin, Mieho och Pääjärvi stöpta i ganska liknande formar. Grovjobbare men i princip utan målsinne. Har Timrå råd att ha 5 grovjobbare när inte Hållander och Lander, som också känns som grovjobbare inte levererar? Värmhed ser jag som utlåning till div 1.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har Timrå råd att ha 5 grovjobbare när inte Hållander och Lander, som också känns som grovjobbare inte levererar? Värmhed ser jag som utlåning till div 1.