Sputnik: Menade precis det du säger, att de spelare du nämner var dominanta i Timrås J20 förra säsongen. Och nej, vi har inte på några sätt lyckats ersätta den förlusten i kvalitet.
Nej vi har ju tyvärr inte ersatt dom som sagt. Vi måste börja bli attraktiva för talanger igen! Fast å andra sidan så är ju vår forwardssida väldigt späckad med flertal långtidskontrakt redan, så det finns ju mest plats på backsidan egentligen..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer