Ser fortfarande fram emot våran ”trendbrottsmatch” å där ”allt går in”.. sen att vi kan lyckas hålla det också så det resulterar i 3poäng..
Mycket kan man önska, å 1poäng denna vecka samt insatsen i slutet av luleåmatchen känns sådär i efterhand.. Men inte behöver man skämmas för å ta 1 poäng mot de 2 lagen.
Vi ligger 10s i tabellen men 3 lag har spelat 1 match mer, och 1 lag 2 matcher mer. Med lite hårt jobb, flyt o medstudsar så har vi onekligen potential o klättra.
bgs: ja nu skiter jag i hur det går till men vi behöver börja ta lite 3 poängare nu. Om det så sker via 1-0 segrar är oväsentligt men vinn för i helvete VINN!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ser fortfarande fram emot våran ”trendbrottsmatch” å där ”allt går in”.. sen att vi kan lyckas hålla det också så det resulterar i 3poäng..
Mycket kan man önska, å 1poäng denna vecka samt insatsen i slutet av luleåmatchen känns sådär i efterhand.. Men inte behöver man skämmas för å ta 1 poäng mot de 2 lagen.
Vi ligger 10s i tabellen men 3 lag har spelat 1 match mer, och 1 lag 2 matcher mer. Med lite hårt jobb, flyt o medstudsar så har vi onekligen potential o klättra.