1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2599515

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2023-11-18
jhnd91: Ja jag tycker vi fått betala ett högt pris för splittringen av REM kedjan. Den fungerade riktigt bra och de första 7? matcherna var det ju den kedjan som ofta ordnade vinsterna för oss.

EP kom verkligen till sin rätt där och MPS fungerade bättre med EP än med Dahlen.
Så tillbaka med REM kedjan, I'm all for it!

Wedin-Lander-Hållander? Varför inte, helt klart värt att prova.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2023-11-18
Tycker vi borde rida på EA:s enorma form just nu och testa honom bredvid Dahlén. Tänker främst på den enorma forechecken han står för. Vinna puck högt för att sedan passa Jonte.
Med energin som EA står för kanske Dahlén vaknar till och står för minst 2p per match.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer