Labban: Håller med. Dags att införa termen "Agile" även inom hockeyn :-) 3 relativt jämna kedjor som i teorin ska kunna producera(4e har utfört sina förpliktelser MVG hittills kan jag tycka). Då ska coachningen vara agil på så sätt att de bästa kedjorna för dagen kan få lite mer speltid. Möjligt att det tänket går stick i stäv med hur hockeypsykologi fungerar och att man måste ha uttalad förstakedja. Borde inte vara så tycker jag
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
3 relativt jämna kedjor som i teorin ska kunna producera(4e har utfört sina förpliktelser MVG hittills kan jag tycka). Då ska coachningen vara agil på så sätt att de bästa kedjorna för dagen kan få lite mer speltid.
Möjligt att det tänket går stick i stäv med hur hockeypsykologi fungerar och att man måste ha uttalad förstakedja. Borde inte vara så tycker jag