1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615000 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2600586

Sv: Apropå nånting...
{10015}: Nej så är det, men nu hade jag förvisso mer koll på just Garpen och Montén då de i modern tid, för att säga det diplomatiskt, har varit 2 av de absolut "mindre lyckade förbundskapternerna".

Fagemo har väl jobbat lite mer i skymundan så jag har inte haft så stor koll på honom egentligen.

Sen är det ju lite skillnad på att jobba som A lags tränare där resultaten räknas från dag 1, gentemot att som J20 tränare jobba mer med utveckling och tålamod på ett annat sätt.

Sen så skall ju kraven finnas på en j20 tränare med givetvis, att kunna vara så pass bra taktiskt etc för att kunna ta steget upp till en roll i A laget så småningom.

Vad som brast hos Fagemo kan man ju bara spekulera om.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer