Kulltorp: Inte ens när vi får MEGA-flyt med oss på slutet och 3-2 kan vi hålla tätt bakåt i 2 minuter. Ska man verkligen behöva leda med 20-2 för att hålla avståndet med 2 minuter kvar?
Det här är något nytt denna säsong. Förra säsongen och den innan kunde vi hålla oss rätt bra på ledning, trots att vi spelmässigt många gånger var lika bra eller sämre än motståndarna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det här är något nytt denna säsong. Förra säsongen och den innan kunde vi hålla oss rätt bra på ledning, trots att vi spelmässigt många gånger var lika bra eller sämre än motståndarna.