1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2601482

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
På samma sätt som alla här inne vet att vi kommer torska när det står 0-2 "Vi hittar ett sätt att sumpa det här" Precis samma sak måste ju gå i spelarnas skallar. "Det här lär vi tappa, vi kan inte stänga matcher" Klassisk losermentalitet.

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Synct: Problemet är att det finns inga ledartyper i laget. Inga vinnarskallar. Jag trodde att Lander o hemvändarna var det men det är dom inte.
Ställ krav på varandra. Visa att vissa saker inte är okej. Bra laganda… jomenvisst! Våga säga ifrån nu o granska er själva för det här är inte acceptabelt!
Stäng in er, prata ut o börja ställ krav på varandra. Sluta lalla!
Sluta håll varandra bakom ryggen.

Man skäms ju för pappsykena dom har! Loosermentaliteten behöver vi inte. Arbeta bort den…. NU!

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Synct: Exakt så. Jag kunde knappt glädja mig åt 2-3, var helt övertygad om att det var en enpoängsmatch idag också.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...