Veteranolle: nåja, riktigt så illa är det inte för er. sex poäng med målskillnad till andraplatsen med en match mindre spelad. det är så otroligt jämnt att det är svårt att hamna efter även vid några förluster.
förstår att det är irriterat nu och jag såg inte matchen, men jag konstaterar att hv är starka just nu och har sex raka matcher utan noll poäng, dom hittar ett sätt match efter match och verkar vara på gång. det var inte oskarshamn :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
förstår att det är irriterat nu och jag såg inte matchen, men jag konstaterar att hv är starka just nu och har sex raka matcher utan noll poäng, dom hittar ett sätt match efter match och verkar vara på gång. det var inte oskarshamn :)