Slog mig nu att vi har färre poäng upp till förstaplatsen, än vad OINK har till säker mark. Och ni vet ju hur nära förstaplatsen känns för oss = Inte alls.
Måste vara nattsvart för dem. Såklart är jag jätteglad över detta, men ändå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Måste vara nattsvart för dem. Såklart är jag jätteglad över detta, men ändå.