roger_sundsvall: Japp! Ho Ho...var är alla som uttalade sig för ett oar matcher sedan o önskade att vi skulle byta ut Ante mot Roger R mm. Jag sa ju att ta det lugnt....Jag litar på dessa grabbar ända in i kaklet!
Djingiskahn: Det får aldrig bli RRI Timrås bås Han har en för dålig hockey som grund, gammaldags och håller inte i längden, sedan är han alldeles för sur och stökig. Låthan stanna hos fiskrenset.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer